Atölye Bambini

Pazar, Mayıs 07, 2017

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2po1mpP Şimdi geçen ay en çok sipariş aldığım, sipariş vermeyenlerin enise aklında kalan. Sen dene bize anlat dediği algetic yosunlu selülit setini ilk kez deneme fırsatı buldum. Bu kadar neden bekledim derseniz kolide kalmış 🙃 Bebeleri uçururken uyuyakaliyorum genelde. Vücut bakımına vaktim kalmiyor, nerde bakım 😀 Neyse geçen bir fırsat buldum. Daha lif ile peeling ı denerken farkı anladim. Jelini ve kremini uyguladıktan sonraki ferahlık hissi herşeye değer. Hani selülit filan değil de yaz geliyor klimaya sürekli duşa gerek yok sürün algetic jel ve kremi; serinleyinnn. O nasıl güzel bir his. Kesinlikle edinin bak yaz geliyor😉 Bıraktığı o hissiyat selulitten bile vazgeçirir insanı. Bu arada sürekli kollarıma dokunuyorum, yumuşaklık gitti mi diye, hala pamuk gibiyim 😎 Bu arada içeriğini merak eden olursa Dm den ulaşsın uzun uzun atarim. #lr #lrdegerkatar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder