Atölye Bambini

Cuma, Ağustos 05, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/2aLbSRd Bu minnak var ya bu minnak,bütün gün sol omzumda, kollarimin arasinda geziyor. Sırtı yere gelince bir çığlık atıyor daha yanindan uzaklasamadan tekrar sol omzumdaki yerini alıyor. Şimdi uyudu,sirtim ve tabanlarim ağrıyor. ohhh be dedim uzandim bende dinlenmeye. Birazdan uyanana kadar rahatım.😁 Bakmayin siz bana; şikayet ettiğimden değil annelik öylesine güçlü bir duygu ki asla yapmadiklarini yaptiriyor insana. Yorgun bile olsan o dudak büzüldü mu kiyamiyorsun.Varsin kucağa alıştı desin millet. Anam bunlar karakterleri ile doguyorlar diyorum anlamiyorlar😊 Nasil huzurlu ise oyle davraniyor,elimden geldikçe aglatmamaya çalışıyorum . 3 yil bilinçaltini, ruhunu besleyeyim diyorum. Sonra istesemde alamayacağım zaten kucağıma degil mi? Tek baktığı hep gormek istediği benim.... Oohhhh misss... ayyy ne güzel boyle bakilmak... Tadını çıkarıyorum bende o tarifsiz kokunun, o bakışlarin.Keske elimde olsa da hep o anlarda kalsam. Ayyy çok yazdım. Sözün özü şu ki.... Iyi ki ikinci kez anne oldum😄 Allahim isteyen herkese yaşatsin🙏

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder