Atölye Bambini

Pazar, Ocak 17, 2016

Hayatimizda bugün


http://ift.tt/1Q6JFmF Uzun zamandir ha bugün ha yarın diye erteledigim deneyi yapayim dedik. Batar mi yüzer mi ? Derine sadece sordum annem neden bu yüzüyor? Cevap şöyle ; bu kabuklu olduğundan ağır,yüzüyor; digeri soyulmus, hafif bu nedenle battı. Bilimsel diğer açıklamalarini Fen derslerinde öğrensin bana bu cevap yetti ve sustum😂 4dk suren bu etkinliğe ben hayran hayran bakarken o çizgi film izliyor şuan 😁 #bilimsel #deney #basitetkinlik #tembelanne #montessori #okulöncesi #evdeetkinlik #iganneleri #homeschool #montessorikids #montessorimum #montessoriathome #evokulu #mandalinadeneyi

2 yorum:

  1. Aman ağır olan yüzer hafif olan batar diye yanlış öğrenmesin Baharcım. Kabuğun altında hava saklı ondan yüzer falan de bence. İlerde fen dersinde sorun çıkmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) hahaha Kafası karıştı bende üstelemedim. Bir sonraki sefere açıklamayı yapacağım :) Teşekkürler

      Sil