Atölye Bambini

Cuma, Mart 20, 2015

Rengarenk yumurtalar ( colorful eggs)


Merak edenler için detayları yazıyorum.
Akşam tesadüf yabancı bir siteden gördüm hemen malzemeler de olunca denemek istedim.
İlk resimdekiler malzemeler haşlanmış yumurta,gıda boyası ve biraz su.
İlk olarak yumurtayı iki tarafında yere vurarak catlatıyoruz. Buzdolabı poşetine biraz gıda boyası ve azıcık su akıtıp yumurtayı içine koyuyoruz her yerine gıda boyasının temasında emin olduktan sonra.bir kenarda 10dk bekletip süzgeç içerisine bırakıp fazla boyanın akması için üzerine su akıtıyoruz.Sonra soyuyoruz..Bazıları için ürkütücü yada çekici olmasa da ben çok beğendim..Kızım da çok sevdi.Deney yaptık..görseli de çok hoşuma gitti.Yemedik biz bu anlamda tavsiye de edemiyorum...
Sevgiler...Kolaylıklar..Bloğuma yazmayı özlemişim ben...8 ay ı nasıl tamamlarım bilinmez ama en kısa sürede diyeceğim yine :)

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder