Atölye Bambini

Perşembe, Temmuz 03, 2014

Gezegenleri tanıyalım :) Planets

2 aydır seninle kaliteli zaman geçiremiyoruz.Önce babannein vefatı..sonra tayin taşınma derken..iyice koptuk etkinlikten filan..Şu aralar da Kovancılar'dan ayrılacak olmanın verdiği hüzün var..Vedalar beni yıpratıyor.Teyzenin yanına gidecek olmama bile sevinemez haldeyim..Biliyorum geçecek..ama çok zor zamanlar güzel yavrum.Bakalım yeni evimizi sende sevecek misin? Bu yaz bize oldukça yoğun olacak..Gitmeden hem eskilerden yazamadıklarımı yazmak istiyorum hem de elimdekileri değerlendirmek.Sende çok gerginsin şu aralar ve mızmız.Bunu 7.sınıflara girdiğimde gördüğüm an benim olacak dedim.Çünkü seninle bir uzay teması işleme hayalim vardı.Harika bir etkinlik oalbilirdi ama yukarda saydığım sebepler araya girince erteledim bugüne kadar.Çünkü buradan giderken bunu Hande teyzene geri vermeliydik çünkü öğrencimiz seneye kullanabilmesi için yapmıştı bu projeyi.Uzun bir aradna sorna çok mutlu oldun karşına gelince.Gezenler ve uzay hatta dünya ile çok ilgilisin.Maksadım tabi ki tüm gezegen isimlerini öğrenmen değil bir farkındalık yaratmaktı.He arada venüs ve jupiter de karımız oldu..çok ilgini çekti ki...sürekli tekra ettin o isimleri.Güneşi gösterdin..sonra en yakın olanı sordum sırası ile en uzak olanı..isimlerini söyledik.Bizim yaşadığımız gezegen der demez Dünya dedin.Okyanuslar var denizler var bu sebepten hangi renk diye sorduğumda Maviiiii diye bağırdın...Bunlar çok hoşuma gidiyor..:) Hafıza oyunu oynamak istedim ama 2 si dışında hatırlamadın üzerinde durmadım..bu arada mars için kaççç karsss gibi bişiler söyledin :)
Dedenin gözlerini kapalı getirip sürprizi gösterdin...Ta ta taaatammmm nidası ile...En son tak çıkar yaparak da el becerisini de atlamadık..yani bayağı kullandık materyali..Yiğitalp öğrencime sevgiler..buradan saolun var olsun.










2 yorum: