Atölye Bambini

Çarşamba, Mayıs 14, 2014

YÜREĞİMİZ KÖMÜR KARASI

       Bizde TV izlenmiyor sadece Derin için açıyorum.Dün geceden biliyorum bişiler oluyor sabah yine açmıyorum...ve 3 post yazıyorum sonra pişman oluyorum...Türkiye'nin kalbi Soma da atıyor..Yine korkuyorum TV açamıyorum.238lere yükseliyor ancak gazetelerin yazdığı kadar biliyrum..yine açamıyorum TV..neye üzüleceğimiz bilemiyorum.İhmal var olduğu düşüncesi ile alt üst olmuşken sedyeye oturup çizmelerini çıkaran büyük yürekli insanlara mı..bu insanlar ölmesin diye haykırsam kim duyar ki..tabutların kamyon kasalarındaki görüntüsü gözümden gitmezken bir anne,bir çocuk bir baba bir eş görmekten korkuyorum onların gözündeki yaşların yüreğimi dağlamasından ne kadar kaçabilirim bilmiyorum..Bu son olsun diye dua ediyorum..bu gece özel bir gece imiş.Dualarımız onlarla olsun.Allahtan rahmet diliyorum.Ailelerine sabır...Kadere inansam da böylesine bir acı karşısında isyankar olmamak için dayanıyorum..Ben dayanırken ateşin düştüğü yerleri sen gör Allahım...


Bu karanlıklarda nefes almayı başaran birileri varsa Allahım lütfen yardım et.

1 yorum: