Atölye Bambini

Pazartesi, Mayıs 19, 2014

Yıldızlar ( Stars sensory bin )

     1 haftadır seninle bir şey yapamıyoruz.Dolayısı ile de yazamıyorum.Soma bizi çok üzdü..içimden bir şey yapmak gelmedi.Hele orada babasız kalan çocukları gördükçe yüreğim parçalandı.Zaten sana babamız gelecek dediğimde içimden hep dua ediyorum..ve şükrediyorum ki ümidimiz var er yada geç yanımızda olacak.Neyse ev temizliğine başladım cumadan bu yana sen kendi haline kaldın dün akşam tv de yıldızlarla ilgli bir oyun oynuyorlardı şarkı söylüyorlardı.Duyunca hemen sana sürpriz yaptım ve boyadığım fasulyeleri ortaya çıkarıp en sevdiğin şekil olan yıldızlarla doldurdum.Gördüğünde ilk tepki mikemmel olmuş anne dedin.Uzun aradan sonra severek oynadın.İlk açık mavi koyu yeşil..gibi açıklı koyulu renkler üzerinde durduk.Sonra sen tokalı yıldız diyerek farklı bir boyut kazandırdın.Sonra eline cımbız verdim öyle topladın yıldızlar..kağıttan olanlar değişik geldi anne kağıttan dedin.Aaaa az kalsın unutuyordum dün sabah (etkinliğin çıkış noktasını unuttum yazmayı) Bu yıldız nerden çıkmış..buldum karanlıktan düşmüş dedin yukarı bakarak beni şaşırttın.Yıldızlarla ilgli bişiler yapayım diyordum zaten..Etkinlik arasında puffff offff diyerek üflemeye başladın başını yukarı kaldırarak neden diye sorduğumda bulutlardan düşürecekmişsin ama gücüm yetmiyor anne dedin gücüm yetmiyor sen de dene..Hayal gücün beni şaşırttı.Yani tüm yıldızların bulutlardan düştüğünü söyledin bana..Bu aralar acayip mutlu oluyorum ilginç yorumlarına benzetmelerine.Hatırlayamıyorum ama bayağı vakit geçirdik...




Sonrasında aktarma başladı bana yemekler çaylar hazırlanıp sunuldu.Klasik sonlar malum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder