Atölye Bambini

Pazartesi, Mayıs 12, 2014

Hikaye uydurma sepeti ( Storytelling basket )

      Dedim ya bu gece çok verimli geçti diye..Pin de gördüğüm bu etkinliği de hemen yapayım peşine dedim..ve yine fark ettim ki bizimki hikaye uydurduğumda pür dikkat dinliyor.Gerçi onun yaratıcılığı pek konuşmadı bu kez genelde bana anlattırdı ve kendide benden sonra aynını anlatmak istedi:)
Çok basit aklıma geçen küçük oyuncakları bir sepete yada tabağa koyuyoruz.Sonra başlasın uydurmaca.

Teyzenin aldığı minik oyuncakları kullandım farklı olsun diye...


İlk hikayemiz...Acıkan amcaya Peri ve arkadaşlarının yardımları


Kaplumbağa ve koyunun dostluğu..otlayan eşek


Yaramaz çocuk sen koydun adını..karnını doyururken...


MAntar toplamaya çıkan dede


Uyuyan dedeyi rahatsız eden arı vız vız...


Bunu da çok sevdin..ben ara ara farklı oyuncaklarla bu etkinlikleri denemek istiyorum artık.Çok sevdik ikimizde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder