Atölye Bambini

Cuma, Mayıs 02, 2014

Anne bebek dergisinden kızıma bir hatıra :)

Anne-Bebek dergisinde çıktı bu yazdıklarım..Öylesine yazmıştım içimden geldiği gibi saolsunlar yayınlamışlar.Editör Aslı Hanıma teşekkürlerimi gönderiyorum buradan. Bu yıl anneler gününde ben yavruma böyle bir hediye verdim.O da büyünce daha iyilerini yazar inşallah  Çok mutlu oldum 
Canım yavrum aşağıdakileri ve çok daha fazlasını gerçekten yaşıyorum seninle...Dualarım senden öteye gitmiyor canım kızım.Allah senin yokluğunu yaşatmasın hep sağlıkla büyü yanıbaşımızdan..Bizleri senden seni bizden ayırmasın hiç...Seni çok ama çok seviyorum :)




7 yorum:

  1. ne güzel..
    çok hoş yazmışsınız, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  2. Ah ne güzel bir anı olacak:-) Ben de 29 yaşımda anne oldum:-)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bir yazı olmuş harika bir anı size

    YanıtlaSil
  4. Berra ve Kübra çok saolun.İçimden geldiği gibi tam :)

    YanıtlaSil