Atölye Bambini

Cuma, Nisan 18, 2014

Hazine duyusal havuzumuz ( treasure sensory tub )

Aslında uzun zaman önce yapmıştık bunu ancak bugün duyusal günü olunca yazayım eskilerden dedim. Pek keyfim yok bugün...ama kaldıkça kalıyor diye yazıyorum.Duyusal olayını çok seviyorsun bende hazırlanma aşaması yorucu olsa da ortaya güzel şeyler çıkıyor ben bile oynamak istiyorum.Bugün çiflik duyusalı yapmayacağım dediğim bir duyusal olmasına rağmen dün aldığım figür oyuncaklardan sonra çok istiyorum.Her birinden tek tek yine hazırlanmayı.Neyse bir traktör gördüm 20tl idi ucuz olsa alırdım kesin :) illa her şey tam olsun istiyorum ya.

Gelelim duyusala irmikle doldurduğum kutu kapağını evde kullanmadığım ne kadar incik boncuk varsa yerleştirdim..korkanlarımız eksikti aklımda çok daha başkası vardı ama bunu da beğendim...






Biraz inceledin ama aşina oldukların olduğunda çok ilgini çekmedi.



Tüm mücevherleri sandığa doldurup irmikle oynamayı tercih ettin. :)




2 yorum:

  1. ne güzel etkinlik nasıl yorulmadan yapıyorsun bunları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ya...Allahtan eve takılmıyorum aklım esince temizliyorum.Yoksa yapamazdım :)Birde burada sosyal hayat sıfır kendimi bunlara verdim:)

      Sil