Atölye Bambini

Çarşamba, Nisan 02, 2014

Havadan sudan

        Geçen hafta ilkbahara girdik biz dedik.Havalar ısındı montsuz filan gezdik düşünün artık.Hem seviniyordum hem üzülüyordum çünkü bu yıl kış olmadı ne kar ne yağmur görmedik.Murat nehri var suyu iyice çekilmişti onu görünce canım sıkılıyordu çok.Ama ruhum işte güzel güneşle uyanmayı istiyor hep..o vakit daha bir mutlu daha bir huzurlu oluyor :)
        Neyse Cuma günü hava bozdu. Bir karardı ortalık sonra birden bardaktan boşalırcasına yağmur sonuç bu muhteşem gökkuşağı.Dersteyim son dakikalar camdan sevinçle baktığımı gören öğrencilerim öğretmenim ilk kez mi görüyorsunuz dediler:) yok dedim binlerce kez görsem de aynı tepkiyi veririm dedim.Beni mutlu ediyor gök kuşağı kim etmez ki.Ben duygularımı dorukta yaşamayı severim ya en üstte mutlu olmayı isterim ya da dibine kadar mutsuz.Hayat böyle güzel bende...


O akşam buranın en sosyal mekanı mangal parka gittik yemeğe.Derin bir mutlu çocuğum sosyal bir şeyler yapamıyor ki ne yapsın.Bulduğunda tadını çıkarıyor.Aldı gitarı eline çaldı eğlendirdi herkesi ve kendini.Sonra babasına verdi bu kez o çaldı  sen dans ettin.Eğlendik bir güzel.youtube kapanmasa idi eklerdim videolarınıa.(bu arada bu çağda youtube kapandı tarihe bir kara leke olarak düşsün.Sen de etkilendin çizgi filmlerini izleyemiyorsun yuput kapandı diye geziyorsun ortada)


Ve pazar bunlar cuma yaşandı.Cumartesi hava fena değildi arada güneş yüzünü gösterse de soğuktu ama pazar sabahı (aynı zamanda seçim günü) böyle bir manzaraya uyanacağımızı bilmiyorduk.Sıcacıık ev buz gibi bir hava.O nasıl bir ayaz her yer bembeyaz.İnanamadım..Biraz oynadık çünkü hava soğuktu bu yılın son karaı diye düşünüyorum ben.Pazartesi yine eskiye döndü karlar eridi.Öyle neydi geldi geçti dedik ama ben bu küresel ısınmadan yana mutsuzum ilk kez bu kadar ilginç hava olaylarına şahit oluyorum.Buz tutan ağaçları uzun süre gördüm, burada yaşayanlarda ilk kez şahit olmuştu.günü birlik karı da...İşte bu olaylar beni ürkütmedi desem yalan olur.Umarım senin yarınların güzel olsun ancak ben çok tedirginim :(




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder