Atölye Bambini

Salı, Nisan 29, 2014

Canlı-Cansız kavramları ( Living - Non-living )

         Hep görüp yapmak istediğim ama sıra gelmeyen bu etkinliği yaptık 10 dakika sürdü.Tam olark canlı kavramını anlatabildiğimi düşünmesemde,çabaladım...Nefes alan dedim,burnu olan dedim...bitkileri bir kenara bırakıp işin kolayına kaçarak...neyse biraz konuştuk işte.Çünkü bugün hiç bir etkinlik yapmak istemedin tam uyku vaktine doğru bunu bari yapalım diyerek önüne koydum svedin aslında en azından telaffuz ettin doğru yerde canlı ve cansızı kullandın.Tam algılamadığını biliyorum ama o anda eşleştirmeleri sorunsuz yaptın.Nasıl bir çağrışım yaptı isen.Etkinlik sonrası biraz çiçeklerden bahsettim..kafa salladın.Bayılıyorum o haline anlarmışçasına kafa sallıyorsun dinliyorsun yani..ayy yerim ağzını yüzünü senin.
         Artık bir bitkiyi yetiştirmenin ,büyümesini izlemenin vakti geldi bence bunu yapmalıyız en kısa sürede.Canlı anlama noktasında.Oluşum kartlarına da giriş yapmalıyız...Şu ara çok şey yapmak isteyen ama bir yerden başlayamayan bir annen var kafası milyon şeyle meşgul...Seni çok seviyorum kızım

Deniz kabuğunda ne yaşar anne yengeçler ... dedin...


Yengeçler de canlıdır burunları var...bak böle nefes alıyorlar... :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder