Atölye Bambini

Cuma, Nisan 18, 2014

Altın duyusal havuzumuz ( Golden sensory bin )

      Bugün üst üste geldi aslında aralarında 1 ay kadar var ama fırsat bulup yazamamıştım.Altın hiç tarzım değildir.Evde altın renginde olan her şeyi topladım.İçine de şehriye döktüğüm kutunun içerisine yerleştirdim.Daha çok altın rengi üzerinde durduk önce.sonra tek tek inceledin



Sonra altınları kuyumcuların sattığınından bahsettik ve kuyumculuk oynadık.beğendiğimiz şeyleri paket yapıp verdik aldık.Müşteri de olduk yani.

Makyaj yaptık..itina ile...


Altınları saydık ve ilk saydığında tek tek 6 tane saydın çok şaşırdım bir kez daha say dediğimde 10a kadar hızla saymayı tercih ettin her zamanki gibi. :)



En son altın fincandan çay içtik :)


eee bir duyusalı da alladık pulladık..kaliteli zaman geçirdik.Daha ne olsun ki:)

5 yorum:

  1. altın rengini çalışmayı hiç aklıma gelmemişti canım

    YanıtlaSil
  2. yani daha ne olsun süpersiniz :)

    YanıtlaSil
  3. asıl süper sensin şeker. ticaret kavramını da öğretiyor sun o arada

    YanıtlaSil
  4. Saoalun değerli arkadaşlarım.Bir şey görüyorum aklıma geliyor oradan da üretiyoruz kızımla oturunca başına:) Beğenmenize sevindim saolun.

    YanıtlaSil