Atölye Bambini

Pazar, Mart 30, 2014

Yeni oyuncağımız Şekiller puzzle

     Sürekli gördüğüm ama bir türlü karşıma çıkmayan ve alamadığım aslında çok gerkeli bir oyuncak bence.Unnado da indirimde bulunca alayım dedim.Ahşap sandım ama değilmiş neyse 2 gün önce elimize ulaştı ve bu vakte kadar senin hiç bir oyuncakla bu kadar oynadığını bilmem fur real tavşanın  ve kedin birde kutup ayının dışında.Sürekli elinde takıp takıp çıkarıyorsun.Dün beni de dahil ettin aman neler oynadık neler :)

Circle lar benim oldu triangle lar senin...sguare lar benim rectangle lar senin derken bir kaç kez takıp çıkardık.

Örüntü yaptık biraz...


En iyisi bu oldu..Bir sıraladın tüm şekil parçaları, aldın eline favori mısırlarımızı.Sıra ile dökmeye başladın..Kuşlarını besliyormuşsun yem atıyormuşsun..Teee Allahım dedim içimden her yer mısır oldu:)Sıra ile mısırları bir güzel döküyordun ki şaştım da kaldım:)


Kulesiz olmaz dedik.Bu kez önce bir kare bir üçgen ,bir dikdörtgen bir daire şeklinde sıralamaya çalıştık.


Velhasıl kelam sen çok sevdin bu oyuncağı.İyi ki almış atlamamışım.

4 yorum:

  1. ben de birkaç ay önce almıştım canım,Kayra'nın da en çok oynadıklarından.hem renk,hem şekil bir sürü etkinlik yapıyoruz kendileriyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok sevdik..Her şekle giriyor kendileri :)

      Sil
  2. ne güzel oynamış derin süpermiş aslında aynen benimde bir türlü alamadıklarımdan :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ilginç durur öyle sandım ancak çok sevdi bizim ki..Şimal e de al canım sen bir an önce:)

      Sil