Atölye Bambini

Çarşamba, Mart 26, 2014

Solo Test amacının dışında nasıl kullanılır?

         Tabi ki Montessori aşkına el kaslarını geliştirmede kullanıbilir.Pullarını da sana koparttırtmak istedim ama seni aştı.Ben kopardım sen taktın ve beklemediğim kadar fazla zaman harcadın üzerinde çok hoşuma gitti o yüzden.Önce biraz pul çıkardım yeter anne dedin.Her birini sabırla taktıktan sonra biraz daha biraz daha diyerek 4 turda bitirdin.



Burada hepsini bitirdim sevinci.Alkış :)


Sonra bir heves her birini itina ile topladın.Önden tek tek sonra avcuna doldurmaya başladın bunu da ilk kez bu etkinlikte gördüm :) İşte annelik oradan buradan bir şey çıkarabilmek.Senin mutluluğunu gerçekten hissedebilmek dünyaları feda etmekle bile açıklanamayacak bir duygu.Bir gün senin de yaşamanı çok isterim.Güzel kızım benim.


Şu an öyle güzel uyuyorsun ki yanımda.bakmaya doyamıyorum allahım seni nazarlardan korusun.Hep huzur sağlık versin..iyi insanlarla karşılaştırsın.Hep bu dualarım seninle güzel yavrum benim.Herşeyim.Seni çok seviyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder