Atölye Bambini

Salı, Mart 25, 2014

Sarımsak ezeceği , süngerler bir de su olunca değmeyin keyfimize :)

          Nasıl başlık atacağımı bilemedim.Ama o gün çok eğlendik.Yine yabancı bir blogta gördüğümde çok beğendim bir günlük yaşam aktivitesi idi.Sen zaten suya süngere bayılıyorsun.Bulaşık süngerini parçalara ayırdım, sarımsak ezeceği,kase,su dolu şişe(kapaklı seçtim ki onu da öğren diye) son olarak bir bez dökülen suları silmen için.

         İlk olarak bir şişeye su doldurdum önce şişe kapağını açmayı öğrendik.Parmağını takıp sürekli tekrarladın.
Yavaşça süngerleri ısladık :)

Aynı foto olmuş ama alttaki resimde süngerleri doldurman vardı kıyamadım silmeye:)

Önceleri zorlansan da sonra kavradın olayı.Ne kadar da ciddisin :)




Arada elle mıncıklamadan sulu bir etkinlik bitirilemez bizde tabi ki:) Foto yakalayamasam da bezi de çok kullandık.Daha davranışa dönüşmese de öyle bir gerçek var.ara ara beni mutlu ediyorsun dökülenleri toplayarak ya da silerek.



Sonuç bayağı vakit geçirildi.Farklı bir çalışma oldu.Kaslarımızı bol bol çalıştırdık.Tavsiye edilir tabi ki.

6 yorum:

  1. Kuzucuk çok eğlenmişe benziyor. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet su varsa seviyor her tür etkinliği :)

      Sil
  2. Harikasınız ne diyeyim...Bu aralar isteksiz olan kuzumu yeniden canlandırmak için güzel bir oyun :) teşekkürler fikir için arkadaşım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım ne demek sizi de buralarda görmeyi özledik ne diyelim..bir an önce dönün ;)

      Sil
  3. çok güzel bir etkinlik tam bizlik : ) maşallah derin yine süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Fikriyecim.Deneyin hemen.

      Sil