Atölye Bambini

Çarşamba, Mart 26, 2014

Misket varsa bizde duracaksınız :)

     Aynen öyle bayılıyorsun küçük şeylerle oynamaya ama bilgeye ayrı bir düşkünsün her gün bir eline alır abi bigi (gibi senin dilinde bayılıyorum bu kelimeyi söyeyiş şekline) diyerek oynar durursun bugünde önden sihirli düğmeleri verdim eline biraz oyalandık birlikte dinazor filan yaptık.Merak edenler var ise tık tık. Sornasında oyuncağın düğme takma aparatını alıp ne yaparız diye düşünürken buldum anne taş koyalım dedin.Bende misket olsun deyince başladı etkinlik.Kızım kaşıkla aktarma yapabiliriz istersen dedim.Hayırrrr.deyince parmaklarla başladık.Tüm misketleri dizene kadar bıkmadan yerleştirdin.


Yesinler o dudakları ölürüm annem seni çok seviyorum :)


Bu arada arda diğer taşları da ayırmayı unutmadın.İşte bu tip detaylar çok hoşuma gidiyor...


Bittiiii


Her birini boşaltıp şimdi kaşık dedin ve sandığımdan fazla zaman geçirdin.Hoşuna gitti daldırıp misketlerin kaşığa gelmeleri.


Sonrasında kaşığı üzerlerinde gezdirdiğinde çıkan ses hoşuna gitti.Bana da sordun anne güzel mi ses nasıl diye?



Sonra her birini döküp klasikleşen bir sonla olayı bitirdin kar yağdı(misket karı)

Daha misketli çok post yazacağım buradan başladık geriye doğru gideceğiz artık.:)

5 yorum:

  1. Onlarla her şey çok güzel değil mi?

    YanıtlaSil
  2. O kaşık tutan mini mini minnak parmakları ısırasım geldi :) Allah nazarlardan korusun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz...Safalar getirdiniz :) Teşekkürler...

      Sil