Atölye Bambini

Perşembe, Mart 27, 2014

Metal,Doğal,Tahta eşyaları sınıflandırma

       Ben Montessori adına yaptığım her sınıflandırmaya bayılıyorum sen çok sevmesen de :) Bunu da özene bezene hazırlayıp bayağı uzun zaman sonra sonlandırabildik araya 3 saatlik park keyfi girdi :)Zamanlamam kötü olmasa bu kadar olmazdı iyi kötü etkinlikleri bitirsin çünkü.Unutmadan en sevmediğim tarafı bu etkinliklerin kullanılan eşyaların yerlerine yerleştirilme olayı :) Neyse önce ne var ne yok attım sepete.Sonra kağıtlara yazdım ve bıraktım önüne tabiki anlattım biraz.Doğal kısmı senin için zor olsa da sonra anladın.Buna benzer bu akşam başka bir sınıflama yaptık daha başarılı idin.Bir ara onu da paylaşacağım :) Neyse yavru kuşum canım benim...
     Biraz bugünden bahsedeyim sabah baba okula gelmek ister misin? dediğinde hayır istemiyorum öğretmen angry dedin:))) Sonra ben gelmem yoksa annem evde yalnız kalır dedin....Kuzum canım benim seni çok seviyorum bu sohbetten 10dk sonra babana dayanamayıp takıldın peşine.Bayağı koşturmuş oynamışsın.Öğretmen tırtılları anlatırken araya girmiş.Kozadan ...yiyip yiyip şişkom olmasından sonra da kelebeğe dönüşmesinden bahsetmişsin öğretmen oldukça şaşırmış.Baban da onun kitabı var annesi ile okur canlandırırlar demiş.Duyunca çok hoşuma gitti.Merak edenlere işte burada  Hungry catterpillar tık tık .Demek ki çabamız boşa değil :) Sorna 23 nisan çalışmalarında Elazığın geleneksel halk dansı çayda çıra oynatılıyormuş sana da öğretmişler hatta kıyafet alalım oynasın demişler bayağı heyecan yaptım.Ama zamanlama kötü malum babanın İstanbul işi var :( oynamışsın dans etmişsin çocuklarla...çok merak ettim video çekememiş baban her zaman ki gibi:) Sonra Suna annene gitmişsin ona öğretmenim diyormuşsun bana da sabah Bahar öğretmenim diyordun:)  okuldan gelince tabi uzun zaman seni göremediğimden burnumda tüttün uyuyordun öptüm kokladım.Bir hava ile uyandın kaprisler ağlamalar bağırmalar derken babanla oyun oynadık sana;tırtıl filan biraz bahsedince yattığın yerden ben hatırlıyorum dedin.Anlattın şişkomlarla (şişkom deyince öldüm ben tabi ki..o ne tatlı bir ifadedir öyle)Neyse şarkı söyledik dans ettik babanın dansına bayağı güldün 3 kez tekrar ettirdin.Bana Eren abini şikayet ettin anne bana bebek dedi dedin.Sinirlik bir surat ifadesi ile.Bende bebek olmak kötü değildir filan gibi kendimce durumu toparlamaya çalıştım çünkü şu aralar bayağı takmış durumdasın şu bebek olayına.Arada baban sinirlendirmek için bebeksin diyor deliriyorsun.Sonra bir zarf almışsın eline anne bak postacı bana mektup getirdi diyorsun.Haydi oku kızım dediğimde Sevgili dostlarım diye başlayarak ağzımın bir karış açık bırakmayı da başardın bir kez daha..nereden öğrendiğini bilmiyorum...Sonra dünya topumuz ile kıtaları söyleyip gülmece oynadık..onlardan başka postta bahsedeceğim...:)))

Bayağı uzadı gün..ben döneyim en iyisi etkinliğe ;)



Spatula ... bu ne işe yarıyor? öğrendik...


Karabiber değirmeni hala elinde o gün bu gündür çevirip duruyorsun...Ben de mutlu oluyorum.Kaslara destek amaçlı...sürekli ne işe yaradığını soruyorsun. anlatsam da havada kalıyor en kısa sürede bir şeyler ezmeliyiz :)


3 saat aradan sonra son durum...


Başarma sevinci:)


1 yorum: