Atölye Bambini

Çarşamba, Mart 26, 2014

Kapak eşleştirmece

   Uzun zamandır istediğim ancak fırsat değil bu kez bitten istediğim kutulardan bulamadığımdan sürekli ertelediğim bir etkinlikti.Baktım olacak gibi değil dolu olmalarını göz ardı edip bıraktım önüne senin :)Büyük olanları ayrıca bir grup yaptık küçükleri de sonraya sakladık.Büyük olanlarla fazlasıyla ilgilendin.Küçük olanlarda biraz sıkıldın benim de yardımımla bitirebildik.Zaten yatak odası ve krem parfüm köpük türü şişeler doğduğundan beri ilgini çekiyor ve sürekli açıp kapama çaban oluyordu.Çok zorlanmadın bu nedenle.Krem kapaklarını ben hemen kapatmana yardımcı oldum :P Çünkü sürekli oraya buraya sürmek gibi bir çaban vardı :)

Sorunsuz uğraşlar...


Başarı...





Sıra küçüklerde..


Önce aşina olunanlar yapılıyor...


Burada sıkılma belirtileri..bu mu o mu? bilerek yanlış kapağı kapamalar filan :)


Kremler sürünmeler...koklamalar...


Ve selfieeee furyası her açıdan devam bizde ;) Üzgün mutlu suratlar...


Binbir surat yemek yiyecek ;)

4 yorum:

  1. Guzel bir etkinlik olmus ayni dertten muzdaribim elinden krem ve parfumleri alamiyorum denenmeli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen ilgisi de varsa fırsat tanınmalı :) Eğlenceli oldu bizim için.

      Sil
  2. şimal de çok ilgili bu krem parfüm şişelerine alıp açmak onlarla uğraşmayı seviyor ama böyle bir etkinlik aklıma gelmemişti baharcım deneyelim bizde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım montessori adına da güzel bir etkinlik oldu :)

      Sil