Atölye Bambini

Cuma, Mart 28, 2014

Doğal mı yapay mı?

     Dediğim gibi üst üste oldu bu yazılar ama aralıklı çalışmalarımızdı.Hep söylüyorum ben sınıflandırmaları çok seviyorum :) Sen benim kadar sevmesen de yapıyoruz işte.Hep istiyordum.Dün bir gaz tüm aklıma gelenleri koydum bir sepete önce biraz doğal nedier yapay nedir anlatmayı denedim sana.Topraktan gelen ağaçta büyüyen Doğada olan her şey doğaldır dedim ama insanların yaptıkları yapaydır diyebildim.Havalar düzelsin dışarı da da pratiğini yapmayı planlıyorum :)






Portakal önce top oldu klasik.Sonra kaydırmazlar alındı üzerine yapışıyor mu deneyi yapıldı ve yapışmadığı anlaşıldı :)


Farklı olarak ip vardır sepette.Önce eline doladı anne bak kendim çözebiliyorum dendi.Sonra elne takılıp o makara önce kedi oldu..sonra köpek olup gezdirildi odanın içinde:) Altta sol da görünüyor:)


İlerleyen zamanda benim de teşvikimle (maaalesef) bitirilebildi..Arada yanlışa bilerek isterek gözlerime bakarak yerleştirilen malzeme tepki vermemem sonucunda geri doğru tepsiye yerleştirildi.


Sonuç bu ! Bence başarılı Doğal kavramlarını öğrenmek için adım atıldı.


Foto çekerken elin ya da parmağın o fotoda görünmesi..onu istemek son trendlerimizden...;) Bu aralar bizde böyle...Hoş kalın efendim :)

4 yorum:

  1. canım benim kızım da bayılıyor parmağım çıksıııın diyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen şu ara çok hevesli foto da görünmeye :)

      Sil