Atölye Bambini

Perşembe, Şubat 20, 2014

Düğme gruplandırma

       Güzelim bebeğim bir tanecik yavrucum..Geldiğimden bu yana uyuyorsun, seni çok özledim. Bugün toplantı vardı, sabah erkenden çıktım evden, uzun zaman oldu görmeyeli seni.Uyanır gibi oldun kucağıma aldım tekrar daldın.Bugün grip oluyor gibisin boğazın dolu sanki.1 haftadır öksürüp duruyordun.Umarım böylelikle atlatabiliriz.Okula gittin bugün öğretmen değişmişti.Yenisini başta yadırgamış sonra oynamışsın.Ama biraz huysuzlanmışsın eve gelince karnın aç tabiki ..Tencereyei göstererek "Baba içinde mercimek çorbası mı var tarhana çorbası mı " diyerek yemek istemişsin. eee açıkınca böyle oluyor demek ki.Baban önce kendine doldurmuş bir güzel yemiş.bakmışsın olacak gibi değil "Baba ekmekle çorbaya bandırabilir miyim" demişsin.Duyunca içim gitti babana kızdım nasıl dayandın yemek vermeden diye.Alınca yemediğin seçtiğin zamanlarda iyice aç kalsan belki yersin de ben kıyamıyorum işte..ilerisi için kötü olacağını bile bile.Neyse canım benim bugün böyle geçmiş işte.Suna annenle de oyunlar oynamışsın gerçi sabah çıkarken sevdiğin çizgi film çıkmıştı ve ağladın evden çıkmak istemedin seni bir türlü ikna edemedim toplantıya da gecikiyordum.O sinirli bağırdım sana.Sonra bütün gün canım yandı :( Böyle zamanlarda çalışmasaydım diyorum.Sonra da sana hiç yardımcı olamazdım kim bilir diyorum.Aman anne olunca duygular sürekli değişiyor habire gel git yaşanıyor.

       Neyse gelelim etkinliğimize Sinop çok verimli idi bir sürü şey derledim topladım geldim.Hep aklıma gelen siyah poşette gizli anneannenin düğme koleksiyonunu aldım geldim.Bu en önemlilerindendi.Bayağı işime yarayacak gibi.Sen büyük küçük ve orta kavramalarını bilsen de hem tekrar ettik hem aktarma yaptık.Kaşık yada cımbız verdim eline yapmak istemedin öyle olunca oluruna bıraktım.Ellerinle gruplandırdın.




Sonra merakla beklenen özgür zamana gelindi.Sabahtan kalma bantları tepsimizden çıkardın ve kaseleri kapatmaya başladın.İnce motor gelişimi destekleyen güzel bir etkinlik oldu ;)


8 yorum:

  1. Baharrr naptın sen aktiviteyi okuyamadan o ilk satırlar gözlerimden yaş aktırdı,baba anne farkı ve o bazen istemeden yükselen sesler hep içimiz cız ediyor bu kuzucuklarla ,hep aynı duygular,annelik bu galiba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım ya.Şu bloglarla en çok da yalnız olmadığını görerek mutlu oluyorsun.Bebeğinin garip gelen bir hareketi başkasında da olunca dönemsel diyorsun...Valla iyi ki başlamışım diyorum..İyi ki arkadaşlar dostlar edindim.Annelik duygusunu bile aynı taraftan bakarak yaşadığım insanların varlığı beni çok mutlu ediyor.Teşekkürler

      Sil
  2. öğretmeninin değişmesi fena olmuş.. ama hemen adapte olması süper.. düğmenlerle yaptığınız etkinlikte süper..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saolun Sevgi.Kreşe gitmiyor şükür sadece bir gün eğlenmesi için sevdiği için götürüyoruz :) Benim kızım oldukça sosyal ancak şu aralar paylaşma sıkıntısı yaşıyoruz.:)

      Sil
  3. Ben de Defne'ye ne zaman bağırsam o gece uyuyamam...

    YanıtlaSil
  4. of bahar valla sabah sabah gözlerim doldu evet bazen dayanamıyor insan ama sonrada pişman oluyor işte kesinlikle annelik bu galiba ....

    YanıtlaSil