Atölye Bambini

Çarşamba, Ocak 22, 2014

Şönil mandal buluşması ..Romaların Defne yaprağına benzedi :)

     Bu kez şönille mantallardan taç yaptık.Hem mandal sıkarak ince kaslarımızı geliştirirken Taç yaparak bir Mitolojik tanrıça  gibi gezindik durduk...Tabağa da mandal geçirmeye çabaladık ancak benim daha yumuşak mandal almam şart oldu bunlar çok sert olduğundan seni sinirlendiriyor:)


Aslında Romalıların başlarında taşıdıkları defne yapraklarına benzedi...


Sonra neden bilmem birden maskeler takılıp ayı olmaya karar verdik..Hopladık zıpladık,koştuk durduk...Havamız yerindeydi...



11 yorum:

  1. bayılıyorum enerjinize. harikasınız :)

    YanıtlaSil
  2. canım bloğunda takipçin görünmüyor. çözümü için çok basit bir yol öneren post yayınladım işine yarayabilir
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2014/01/blogumda-izleyiciler-kaybolmus.html

    YanıtlaSil
  3. Nerdesin şeker link partisi başladı sen yoksun : 9

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim yaptim soylediklerini oldu sanirim.saol canim farkinda degildim.dunde yoldaydik 15 tatilde ara verdik.

      Sil
  4. Hoş geldin baharciğim memeleketten seni gözlerim aradı. : ))

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Yapamadım canim ya pc yok tel den de yapamadi artık 2 hafta sonra yeniden döneceğim aranıza. ..

      Sil
  6. baharcığım bir öneride bulunabilirmiyim ayarlardan mesajı denetleyi tıklasan hem esk yayınlarına olan yorumları kaçırma ihtimalin olmaz, hem yorumlar senin denetimine girer hemde özel yorumlar yazabiliriz birbirimize başına özel yazıp yayınlanmasını istemediğimiz ama özel sohbet yorumları yazabiliriz ne dersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki canım dün tel den yapamadım..şimdi bir deneyeyim...laptop dan...saol valla.Şu bloga tam olarak uğraşsam soracağım çok şey var da..üzerinde duramıyorum...daha yeniyim...saol

      Sil
    2. oldu mu yorumları denetlemeyi her zaman yaptım:) mesajı denetle o mu acaba:)bir de özelden nasıl mesajlaşıyoruz onları da öğrenmeliyim :S

      Sil