Atölye Bambini

Perşembe, Ocak 16, 2014

Çizgiler üzerinde yürüme çalışması (Walk the line activity)

    Annelik öyle bir duygu imiş ki...imkansızları bile olağan kılıyor...Bu yıl her işimi bıraktım diyebilirim sadece seninle etkinlik yapmak için kafa yoruyorum..Sayende bir sürü insan tanıyıp bir sürü bilgi edindim.Yine nette dolanırken rastlamış olduğum bu çizgi de yürüme etkinliğini holün bir tarafına yaptık..çünkü ilk etapta seni zorladı.Ama olsun elimizle takip ettik renkleri hatırladık...Ara ara yapıyoruz seninle ve şunu fark ettim son uygulamada çizgilere göre biraz daha başarılı yürüdün..Demek ki doğru yoldayız.Ancak ilk denemede elimizle izi takip ettik.Başka bir çubuk alıp takip ettik.Ben çok sevdim...İşi tamamıyle öğrenen kadar o renkli bantları çıkarmayacağım.Denge için çok güzel bir etkinlik.Yuvarlak filan da şekillerimiz var arada hepsinin üzerinde geziniyoruz...Ayrıca unutmadan bir hayvanı üzerinde yürütüyoruz..Bazen müzikle yürüyor müzik durduğunda kalıyoruz filan...Tam olarak çizgilerde dengeli yürümeyi öğrenince çok daha eğlenceli bir hal alabilir..bir şey taşınabilir ağızda filan...Ne bileyim bunun üzerine çok etkinlik çıkar...


8 yorum:

  1. Hakikaten çok güzel bir etkinlik baharcım,derin'imiz de hırslı masallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çaktırmadan her yolu deniyorum yoksa hemen bırakır da:) eğlenceli bir şey ortaya atıyorum ben eğleniyorum gibi yapıyorum sen çekil ben yapayım diyor..Göktuğ a çok uygun bence deneyin:)

      Sil
  2. derin ne güzel yapmıııış. Çok tatlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok saol Nihal cim...Link günü Montessori ben her şeyi paylaşabilir miyim? :/ :D

      Sil
  3. Harika, Bahar sen süper bir annesin, mutlaka deneyeceğim, fikir için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim..Bende montessori adına gördüklerimden esinleniyorum..yoksa nereden aklıma gelsin..Çok incesin...Rica ederim canım:)

      Sil
  4. Bayıldım şahaneeee yarın akşam uyguluyoruz hemennnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol canım..Bizimkiler gibi yavaş hareket edenler için çok ideal bir etkinlik...Haydi bol eğlence:) sizlerin olsun

      Sil