Atölye Bambini

Pazar, Aralık 22, 2013

Zıt Kavramlar ( Yumuşak-Sert Duyusal Havuzu)

        Annecim 1 saat kadar önce baban uyku vakti gelmedi mi Derin diye sordu.Dur bir bakayım baba deyip perdeyi kaldırdın..hımmm karanlık olmuş çok gece olmuş demez misin.haydi yatalım dedin..sizde gelin diyerek yola koyuldun..Baban kızım kitap okuyalım mı dedi evet dedin..Gerçekten gidip yatağa yaıp babanı beklemiştin..büyüyorsun artık kuzum benim..canım..öylelikle uyumuşsun.Bende verimli geçen hafta sonumuz da yaptıklarımızı yazayım dedim.Gerçi dün keyifsizdin,soğuk algınlığı ile savaşıyorsun 5 gündür..Bugün keyifliydin ancak şu an da ara da duyuyorum çok öksürüyorsun :( İnşallah geçer..Doktora da götürmedik savaşsın vücudun diye ancak içim eriyor sen öksürdükçe.
        Neyse etkinliğimize geçecek olursam geçen hafta keşfettiğim yabancı bir blogtan notlarıma başladım bu hafta yapmaya..Teşekkürlerimi de yazdım sevgili anneye.Çok güzel etkinlikler yaptırmıştı çocuklarına.Bende seninle hemen uygulamak istedim.Zıt kavramları uzun zamandır kullanıyordun özellikle sert yumuşak,büyük-küçük,uzun-kısa,ağır gibi....Hemen pekiştirme adına ne bulduysam bir tepsiye aktardım.2 sepet koyarak önce ben söyledim sonra senden guruplandırmanı istedim.başarılı idin.ancak arada bir nesnelerin isimlerine başka işlevlerine aklın gitti geldi..fakat bitirdik.hatta döktün tekrar yapalım dedin  sonra başka bir işe daldın:)




5 yorum:

  1. Zıt kawramlarla ilgili çalışmalarınıza bayıldım,ne yapsak diye dusundugum şu gunlerde yol gösterici oldu tesekkurler,sewgiler

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim..bende ilk gördüğümde aynını düşünmüştüm..bugün iki tane daha deneyeceğim paylaşırım...Buralarda ol :P Öptüm Göktuğ Bey'i...

    YanıtlaSil
  3. Süper süper uygulanası bir etkinlik.Bilmiş kuşun maceralarını zevkle takip ediyoruz efem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle uygulanmalı...Kolay gelsin canım sana:)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil