Atölye Bambini

Pazar, Kasım 10, 2013

Sonbaharı yaşamak

Annecim uzun zamandır sana yazamıyorum..Okul bu yıl çok yoğun baban da öyle olunca fazla vakit bulamadım ancak az önce babanla Fenerbahçe-Galatasaray derbisini izlemeye gittin.Öyle olunca fırsattan istifade bende oturdum PC başına.Bugün seninle çok güzel vakit geçirdik önce 10 kasım törenine gittik.Şemsiye ile uzun uğraşlar ve yavaş yavaş yürüyüşler sonrasında vardık neyse töreni zaten sana bir önceki postta anlatmıştım..Ben yağmurda ıslanman ve hiç bir su birikintisini atlamadan üzerinde zıplamandan bahsetmek istiyorum. Hİç kızmadım.Öyle tadını çıkardın ki..Zaten kıyafetlerini makineye atacaktım fazladan botların ıslandı sayılır bir..ancak aldığın keyif izlemesi bile çok güzeldi.NE kadar basit şeylerle mutlu oluyor ve mutlu ediyorsun.Seni görünce gerçekten insanın ruh hali değişiyor babanın tabiri ile. :)Arada seninle sokaklara çıkmaya karar verdim bugün farklı şeyler keşfediyoruz birlikte..çünkü Kovancılar bu yıl beni çok sıkmaya başladı bebeğim..Hele ki bu hafta sonu elektirikler de gitti gelmez uzun süre elektriksiz kalınca bayağı bir şeyler yaptık seninle.Uyuyunca sana güzel etkinlikler hazırladım artık yarına çünkü şuan maç keyfindesin sanırım :)Bugün bir de sana Kefir yedirmenin diğer yolunu denedim bisküvi kattım içine :)))) artık böyle tüketeceksin mecbur alışana kadar.Bağırsak florasının zayıf olduğu kişilerin özellikle tüketmesi gerekiyormuş bakalım umarım faydasını görürüz.Bugün böyle geçti bir tanem resimlerinden sonra önceden yaptığımız etkinliklerin postları ile devam edeceğim...

2 yorum:

  1. ne güzel dışarıda vakit geçirmiş, istediği gibi eğlenmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok özellerimizdendi..O sebepten paylaşmak istedim..Doyasıya şemsiye taşımak..doyasıya su dolu çukurlarda zıplamak..Hep böyle basit şeylerle mutlu olsun istiyorum..canı can katılsın..:)

      Sil