Atölye Bambini

Cuma, Kasım 01, 2013

Kumbara ..Hem el becerisi hem hayata hazırlık....

Ne kadar doğru ne kadar anlıyorsun bilmiyorum ancak bebeğim ben elime geçen bozuklukları biriktirmen için bir kumbara sağladım sana.Annecim paraları biriktirelim istediğin ir kitap ya da oyuncağı alabilirsin diye de her fırsatta söylüyorum ancak ne kadar anlıyorsun bilemiyorum.ancak paraları kumbaraya atma işlemine bayılıyorsun.Aslında bir gün deneyeceğim paralarında eline vereceğim markete girdiğinde istediğini alabilirsin çünkü sen biriktirdin diyeceğim..Sonucu da yazarım yeniden sana...
Bugün seninle sabah yürüyüşüne oradan da markete gittik..Oyun hamuru için küçük sofra ve oklavası gelecekti almak için.O kısmında değilim ancak yine bir oyun keşfettin giderken gölge yakalamaca..anne bak senin gölgen çok büyük diyerek koşmaya üzerine basmaya başlayınca ben kaçtım sen kovaladın derken çok eğlendik :) zaten dışarı çıkınca çok mutlu oluyorsun.Her gün gezdirmeye özen gösteriyoruz.Ancak 2 gündür burnun akmaya başladı. kaloriferlerimiz yeni yanmaya başladı ancak iş işten geçti..çoktan şifayı yaptın..bal da yediremiyorum bitki çayları filan işte...içim gidiyor sana burnun tıkalı olunca.nazarımız değdi babanla dün konuştuk yakında hasta olmadı diye..sabahına bu işte..Allah başka dert vermesin.Misim benim...Duş aldın..ayıcığını da yıkadın..artık iyice büyüdün..Annecim duş almalıyım diyorsun.Ya da moralim bozuk kulem yıkıldı..he şu aralar bir de Gezegenlere ve insan kemiklerine takmış durumdasın..iki kitap almıştım onları okuyup anlatıyorsun bize :)çok eğleniyoruz..göbeğini açıyor insan kemikleri burada olur bole olur diyorsun :)Kendi kendine hayali birilerini yaratıyor..hayali şeylerle oyun oynayabiliyorsun :S Bugün kavanozlarla bir oyun uydurdun mutfakta...halının karelerine yerleştirdin..kule yaptın...kapaklarını kapatıp açtın..en sonra aralarında gezindin..artık kendine yetmeye başlıyorsun büyüyorsun..hem seviniyorum hem üzülüyorum..Öyle sevimlisin ki..doyamıyorum...her daim seni izlemek seni dinlemek istiyorum:=) İyi ki yazmaya başladım sana..yoksa bir sürü anını unutup gidecektim yavrum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder