Atölye Bambini

Pazar, Kasım 10, 2013

Erimeyen Kardanadam

Annem canım benim ne zaman Kardanadam kelimesini duysan Kayunun kardanadamı erimiş anne deyip duruyordun.zaten bu kışı ve karı sabırsızlıkla bekliyorum..seninle kardanadam yapıp oynamak için.Neyse yabancı blogların birinde hatırlayamıyorum...Görünce yapalım dedim.Pamukları doldurduk boş bir kavanoza ağız göz filan yapıştırdık işte bu kadar hem pamuk kavanozumuz daha renkli ve eğlenceli bir hale gelmiş oldu..bilmem ki ama ben bu tür faaliyetlere bayılıyorum...:)Sen sevmiyor gibisin ya neyse bakalım..burnu gözü derken bayağı vakit geçirmiş olduk seninle..Erimediğini de anlattım bayağı sevinmiş gibiydin..haydi bakalım kar yağsın gerçek kardanadam ile yan yana koyalım erimek fiilini gözlemleyelim...Bekliyorum..Seninle yapılacak olan diğer her şeyde olduğu gibi heyecanla....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder