Atölye Bambini

Pazar, Kasım 10, 2013

10-100 sayılar eşleştirme..boyama yapıştırma :P

Valla ezberden 100 kadar saydığını duyunca dur dedim tanıtayım ona sayıları...ama sevmedin pek yine :D Oysa ne kadar uğraşmıştım bir bilsen..tavla pullarının üzerine tek tek kesip yapıştırdım çıktı aldım filan falan işte...neyse yine da başardık biraz sayılar tuhaf yazıldığından bulmada zorlandıkların oldu..ama çok güzel bir çalışma bence..aslında bir sürü türden yapılabilir ancak belki 22 aylıklara göre idealdir..Sana fazla kolay.
Bundan 2 gün sonra çıkarmış olduğum tırtıl şeklindeki sayıları kestik birlikte sıraladık sonra eşleştirip boyadık.Ben bu etkinlikte yetişkin mantığıyla davrandım ve seni zorladım..çok sıkıldın..ama bende yorgun ve sinirliydim..o gün hiç bir etkinlik yapmak istememiştin ve sana kızdım..bağırdım :((( çok ağladın..sonra gönlünü almaya çabalarken öyle bir laf ettin ki _ Anne beni hep ağlatıyorsun....:S aman allahım tokat yemiş kadar ettin beni..öyle kahroldum ki...Ben snei ağlatmak istermiyim ancak bazen duygularıma kapılıyorum..işte..bazen de sinirimi senden çıkarıyorum işte..öyle zamanlardan biriydi...Çok üzgünüm ciğerim benim..canımın parçası...Seni öyle seviyorum ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder