Atölye Bambini

Çarşamba, Ekim 30, 2013

Sürpriz folyolar

İsmini ben böyle değiştirdim..Aslında fikir sevgili Etka ve annesinden.Onlar folyo açmaca demişler bu çok yönlü süper oyunu görür görmez hazırlayıp sabahına yapmıştık seninle..Çünkü hiç kuşkum yoktu sevmeyeceğinden ki bayıla bayıla açtın ve yerleştirdin..vay canına nidaları ile...heyecan ve çığlıklar arasında biten ekinlik tekrar sarma ve açma çabalarınla uzun uzun devam etti.aynı amaçlandığı gibi.üstelik karıştığın renkleri özellikle seçtim ki o anlamda da kazanım edin istedim.bayağı yol kat etmiş olduk
Bu tür etkinliklerle keyfili zaman geçirmenin yanında seni daha iyi tanımama fırsat verdiği için de çok mutlu oluyorum..yanılmıyorum mesela sever diyorum seviyorsun yok ilgilenmez diyorum çabucak sıkılı veriyorsun..Sen mutlu olunca biz de mutlu oluyoruz..Seni seviyorum mis kokum benim.

2 yorum:

  1. ne güzel eğlenmiş , bizde yaptık bu etkinliği bayıldı bizim yaramazlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde çok sevdik..Renkleri de vurgulamıştık karıştrıdığı renkleri..Farklı bir tema da yeniden kullanılabilir :)

      Sil