Atölye Bambini

Pazar, Ekim 27, 2013

Pipetli eğlence

Öncelikle pipetle Sevimli Balcanın blogunda idi yanılmıyor isem..pipetle pamuk üfledik kovaladık...eğlendik..Fikir çok basit ve çok etkili...
uzun zamandır denemek istediğim bir şeyi denemeye karar verdim.Aslında Senin ince detaylarla pek işin olmuyor ama öğrenmelisin diye düşündüm..boncuklar en sevdiğimiz şey ancak bu etkinlik için büyük olanlarından olmadığından bende pipetleri kesip cımbızla aktarma çalışması yaptırdım..başaramıyorum off olmuyorlar önce..sonra içinden geçiremesende toplu halde yakalayıp aktarmayı başardın...daha seninle maşa ile aktarma çalışmaları yapamadık...bir tur dayandın..sonra klasik kase ile boşaltma..elle aktarma sırası ile devam ettik etkinliğe.. olsun ara ara devam edeceğim...zamanla kaseler küçülecek..bakalım ne zaman sevecek ya da beni vazgeçireceksin :)))Etkinlik sonuda malzemeleri yerleştirirken döktün..ben topla demememe kalmadan Topluyoruz topluyoruz hepsini hepsini topluyoruz...diyerek pepenin favorilerimizden şarkısını söyledin..lafı ağzıma tıkadın...Ve bir kez daha gösterdin sen şarkılarla öğreniyorsun...bu detay çok işimize yarayacak gibi..Güzel kızım benimmmmm :=)
Şunu ta paylaşalım da blogumuzda yer alsın..Babanın öğrencileri gelmişti bugün..sana da mother goose club açtık izlerken uyumuşsun..hem de sandalye de...seni önünde kaldıramamıştım..A..b..c...ye başlamıştın...sonra geldim baktım ki..rüyalara dalmışsın bile...Misim benim ..canımmm

2 yorum:

  1. Evet Baharcım bizde pipeti denemiştik ;)Ama ben en çok o sandalyede uyuyan meleğe bayıldım canım maşallah:)

    YanıtlaSil
  2. Evet ilk kez böyle oldu orada uyuya kaldı..bizi de şaşırttı :) Herşeyin bir ilki var..o gün misafirler vardı..bizim yanımızda oturmak istemedi pc başında sızmış sonrasında :)

    YanıtlaSil