Atölye Bambini

Salı, Ekim 29, 2013

Mercimek ve irmik duyusal havuzlarımız...

İşte en sevdiğin etkinliklerden diğeri..kur baklagillerle dolu olan bir leğen ve karıştıracağın malzemeler...saatlerce oynayabilirsin..o gün babanla dizimizi merakten izlemeye karar verdik..Ancak bu arada sen ne yapmalıydın diye düşünürken irmik ve aklımıza bir marketten aldığımız hayvan figürlerinden makarnalar geldi..irmikle doldurduğum leğene attım..süzgeç kürek kaşık ne bulduysam önüne koydum..her zamanki gibi sen her birini yok etmeyi başardın ve ellerinle giriştin..Sanırım hissetmeyi seviyorsun...:)tek tek buldun saydın..karıştırdın aktardın..Derken biz dizimizi bitirdik...sende hoş vakit geçirmiş oldun...
Mercimek kullanmaya karar verdiğimde sonunda bunları yaşayacağımı bilemeden..koyuldum yola:) sen çok eğlendin döktün saçtın..çoraplar çıktı yine üzerinde zıplandı..sonuç ben 1 hafta o mercimekleri kıyıdan köşeden temizleyemedim :)Aslında o zamanlarda sinirli olsam da aradan zaman geçip bunları yazarken gülümseyebiliyorum...Ne güzel anılar bırakıyorsun hayatımda..Ben de iyi ki blog yazmaya başlamışım yoksa bunlar sadece foto da kalacak yaşanılan duyguları unuttuklarım mutlaka olacaktı...Ama şimdi her birini yakalıyorum unutulmamak üzere kayıt altına alıyorum..saklıyorum...Bir gün birlikte okumak çok istediğim bir hayalim demeliyim..Okumak sonra snein yorumlarını dinlemek..yeniden gülmek mutlu olmak yepyeni anılar oluşturmak...Seni seviyorum canım yavrum..prensesler gibi uyuyorsun arkamda şuan.Bugün babanın bir işi vardı Elazığ a gitti illa Derin i de götüreyim dedi..ancak bensiz içim el vermedi Başına bir şey gelir diye olumsuz hislere kapıldın..yol filan gidilecek ne olur ne olmaz diye kurdum durdum..sonra da düşündüm..Babanın da başına bir şey gelebilirdi sana bir şey olsa ona da olabilrdi..ama Sen önde geldin..işte aslında o hisler kelimesiz..anlatamıyorum...Annelik böyle bir şey işte..Senden öte bir şey yok..Allah kimseyi Evlatları ile sınamasın..Evlatları analarından anneleri evlatlarından ayırmasın...AMİNNNN

2 yorum:

  1. ne mutlu bir çocuksun sen böyle Derin ,maşallah sana,gülücüklerin hiç eksik olmasın inşallah olur mu :)

    YanıtlaSil
  2. Evet maaşaallah kızıma herkes aynı yorumu yapar..bu arada sizi görmek güzel..Uzun zamandır yoktunuz..Umarım her şey yolundadır..msj da atmıştım ben size:)

    YanıtlaSil